sábado, 12 de febrero de 2011

INSPECCIO

En aquesta ocasió em expressaré en català. No hi ha que sercar cap raó concreta, simplement faig ús del meu dret.
La KKD es propera i cal començar a ultimar detalls.
 La setmana passada vaig parlar amb Jaume de C'an Manent per demanar-li permis de pas, i s'horabaixa Juan Ribas, que es amic d'en Jaume, es va oferir a ajudar-nos a l'hora de marcar i disenyar la ruta, ja que part d'ella entra en els dominis dels Ermassets, grup de MTB d' Esporles. Em va comentar una ruta de baixada alternativa a la pista que va des de la ermita fins a la carretera d'Es Verger. 
En el facebook vaig possar un comentari i quedarem d'acord per pujar aquest disabte. 
A Decathlon ens verem Fran amb els seus nebots, Joan Borras, Miki i jo. Partirem cap a Son Gual, on Jaume i Juan ens esperaven, agafant el desviament cap a Sarria, es aqui on el grupet d'en Fran va decidir anar a Bunyolí. Nosaltres segurem el cami de Son Malferit on un grup de bikers amb pinta de professionals, ens passaren i ens deixaren enrera. Sebastia ens esperava a la barrera de Son Malferit i partirem a bon ritme cap a l'ermita.
La pujada, com sempre, dura i intentant fer el maxim de les rampes, fins arribar al portell. En Jaume i en Juan nomenen aquest cami com "Es Bravet", no ho sabia, sempre aprens alguna cosa nova. La resta ja ho coneixeu. 
Em creuo amb un senderista que porta la mateixa direccio que jo i pràcticament la mateixa velocitat; arribem a l'ermita practicament junts i darrera nosaltres un grup de bikers que per els maillots deduim que son de Bunyola ( club Es Pedal ). En Joan Borras parla amb un d'ells que es conegut seu.
Descansam una mica i vam començar el descens, que inicialment va per el mateix cami que les altres baixades, agafam a la dreta, deixant enrrera la baixada de la Granja i seguim baixant per un cami estret amb algun tram una mica tecnic, pero assequible, algun tram rapid i amb lleugera pendent pero en conjunt bastant trialer.
Just abans d'arribar a l'area recreativa de Son Trias, ens trobam amb un grup de joves que perteneixen als Ermassets, a la seccio de descens i ens fan una demostracio de com es bota un tallat de 2 metres ( paraula d'honor ). Vaig intentar fer fotos pero la velocitat que duien impedia que le meva camara, bastant limitada, immortalitzés el moment del vol.
Arribem a l'area recreativa i comentam una mica la baixada. La descartam totalment per la KDD, ja que per un grup tan nombros, no es la mes adequada. Ens despedim de Jaume, Juan i Sebastia, i remontam la carretera per tornar per Son Malferit.
En resum, una sortida d'inspeccio molt maca, coneixen nous camins, que es un dels licients de les sortides.

No hay comentarios:

Publicar un comentario